
Intenzívna. Krehká. Neodolateľná. Nežná. Vášnivá. Presne taká je naša obľúbená sladkosť s nezameniteľnou chuťou, ktorá oslavovala veľké jubileum! A pri tejto príležitosti sme v rovnakom duchu pripravili aj celé novembrové číslo magazínu EMMA!
Natívne vydanie magazínu spočíva v napasovaní celej témy vydania v jednej línii s produktom, ktorý sme citlivo zakomponovali do jednotlivých rubrík. Ponúkli sme tak príjemnú a nenásilnú formu spojenia značiek.

Produkt Mila sme komunikovali prostredníctvom jeho kampaňových komunikačných aspektov a teda sme vybrali emócie, ktoré prináša a pretavili ich do fashion magazínu.
Podarila sa nám spolupráca so skvelými herečkami Dominikou Kavaschovou a Jankou Kovalčíkovou, ktoré ochotne nafotili titulku s product placementom. Vďaka takejto titulke bol produkt široko viditeľný aj publiku, ktoré sa pre kúpu magazínu nemuselo rozhodnúť.
Vnútro magazínu sa nieslo v jednej téme – VÁŠEŇ. Celkovo bolo prostredníctvom grafických prvkov zakomponovaných 7 zmienok o Mila oblátkach. Na záver sme doplnili tip na novinku – limitovaný produkt Mini Mila a vytvorili advertoriál o legendách vo fashion svete.

Dôležitou súčasťou kampane bolo vytvorenie backstage videa, vďaka čomu sme mohli zachytiť aj online publikum a predstaviť tento unikátny obsah aj na sociálnych sieťach.
Medzi nesporné výhody špeciálnych natívnych spoluprác patrí veľké cross promo v mediálnej hodnote takmer 100 000 €, ktoré si vytvára sám magazín. Klient a produkt bol tak komunikovaný prostredníctvom celého portfólia NMH, v rámci webových stránok, bannerovej kampane, sociálnych sietí ale aj self cross promom v relevantných printových tituloch.
Kampaňou sme pokryli print a online verziu ženského lifestyle magazínu EMMA:
- EMMA
- emma.sk
- FB a IG EMMA
- backstage video zdieľané naprieč všetkými ženskými webmi v portfóliu NMH