Kampaňou klienta O2, ktorú sme realizovali v spolupráci s agentúrou ZenithMedia, sme nadviazali na deepfake video so Zlaticou Puškárovou. Kampaň vo vydavateľstve NMH pozostávala z natívnych online článkov, natívnej titulky a video ankiet, ktoré boli umiestnené do našich najčítanejších titulov Plus 7 dní, denníka Plus JEDEN DEŇ a mesačníka EMMA. Práve kombinácia spomenutých natívnych formátov a rôznych platforiem (print, online, video) doplnená neštandardným display formátom interscroller, zabezpečila klientovi rozsiahlu vizibilitu. Jednotlivé formáty na seba postupne nadväzovali aj časovo aj obsahom, čím sme vytvorili kontinuálnu takmer dvojmesačnú kampaň v NMH.
Jednotlivé tituly boli zvolené s cieľom maximalizovať diverzitu osloveného publika – denník (najširší zásah), Plus 7 dní (vo veľkej miere oslovení muži) a EMMA (fokus na ženské publikum). Koncepty v jednotlivých tituloch mali rozmanitý charakter – dôraz na spravodajskú líniu v denníku, obsahová a informačná pridaná hodnota v týždenníku Plus 7 dní a lifestyle zameranie v glossy mesačníku EMMA.