
Ideou kampane bolo prepojiť všetky tri kanály – print + online + video do jednej synergickej kampane. V predchádzajúcich rokoch klient síce komunikoval, ale iba čiastkovo a iba v printe. Chceli sme mu ukázať, ako sa dá urobiť komplexná kampaň aj za menej peňazí a efektívnejšie.
Klient ponúka široké portfólio korenín a dochucovadiel či sladkých mlynčekov. Spolu sme brainstormovali a vybrali sme relevantné obdobia na komunikáciu a napasovali ju k jednotlivým produktom. Vznikla tak kampaň, ktorá obsahovala nasledujúce výstupy:
Printový natívny článok v najčítanejšom mesačníku ZDRAVIE – článok o kurkume ako o zlatom poklade.
Následne online natívny článok – spracovanie a publikovanie rovnakého článku do online prostredia na izdravie.sk. Tento článok dosiahol veľmi priaznivé čísla, najmä čas strávený na článku sa pohyboval v rozmedzí 4-5 minút, čo hovorí o tom, že zaujal svojím obsahom a čitatelia si ho radi dočítali.

V nadväznosti na kampaň sme natočili video pod hlavičkou magazínu Dobré jedlo so šéfkuchárom Ľubošom Megom. Vo videu sme ukázali, ako si jednoducho pripravíme aj doma recepty zo svetovej kuchyne, samozrejme, s použitím koreniacich zmesí od Kotányi. Video dosiahlo 77 000 prezretí, čo prevýšilo naše očakávania, unikátnych divákov bolo 36 000 a jeho dopozeranosť bola 57,3 %. Video bolo vložené do natívneho článku na dobrejedlo.sk a jeho obsah bol taktiež spracovaný do printu Dobré jedlo a vyšiel ako recept v pravidelnej rubrike Škola varenia.

Pre nášho klienta bolo veľmi dôležité pokryť obdobie grilovačiek. Preto sme sa rozhodli podporiť tieto príjemné letné aktivity vyvýšenou prílohou v mesačníku Dobré jedlo. Takto bol klient komunikovaný aj v stánkoch, keďže vizuál hlavičky prílohy obsahoval aj logo klienta. Tieto prílohy sú u našich čitateľov veľmi obľúbené a zvyknú si ich odložiť do domácej receptárovej knižnice. Príloha bola profesionálne spracovaná, všetky recepty odskúšané našimi redaktormi, výsledok bol vynikajúci.

Do komunikačného mixu sme zahrnuli aj týždenník Báječná žena a grilovaciu sezónu tak podporili i vydaním ďalších chutných receptov na štyroch stranách v printe. Rovnaké recepty sme uverejnili v natívnom článku aj na zena.sk.
Posledný výstup zachytil predvianočné obdobie a bol netradične natívny na tému prípravy domácej kávičky. Na dochucovanie redakcia používala nové sladké mlynčeky – slaný karamel, čaj matcha či škoricový mlynček. Keďže išlo o výstup v lifestyle magazíne EVA, obsah pôsobil luxusne.
Obmedzený budget nás síce držal pri zemi, no výsledky stoja za to. Ako sa hovorí, za málo peňazí sme vyrobili veľa muziky a klient od nás dostal aj niekoľko PR tipov zadarmo, lebo ho máme radi aj vo svojich kuchyniach.
Kampaňou sme pokryli viacero relevantných titulov so širokým zásahom cieľovej skupiny:
- Zdravie, izdravie.sk
- Dobré jedlo, dobrejedlo.sk + video
- Báječná žena, zena.sk
- Eva, eva.sk