
Naša úloha bola natívnou formou odpromovať doplnky výživy Avita.
Predvedenie kampane pozostávalo z 10 dielneho seriálu videí s tréningmi na doma, pod vedením obľúbeného trénera Janyho Landla.
Na videá nadväzovala rubrika v týždenníku Nový Čas pre ženy, ktorý túto kampaň zastrešil – v každom vydaní Jany odpovedal na otázky čitateliek.
Branding klienta sa nachádzal vo zvučke seriálu a použili sme aj product placement v rámci otázok a odpovedí v printe.
Názov projektu:
Do formy s Jany Landlom
Klient / Produkt:
Avita
Naša úloha:
Spojenie značky Avita - vitamínové doplnky s ambasádorom značky a zároveň jeho vlastné promo prostredníctvom časopisu Nový čas pre ženy Štíhla a fit
Platforma:
Online content + video

Branding klienta sa nachádzal vo zvučke seriálu a použili sme aj product placement v rámci otázok a odpovedí v printe.

Kampaňou sme pokryli najmä online web ženského časopisu casprezeny.sk:
- Nový čas pre ženy Štíhla a fit
- casprezeny.sk
- video zdieľané naprieč všetkými ženskými webmi v portfóliu NM
Výsledky:
0
+
Prehratí všetkých 10 videí
0
+
Priemerných unikátnych užívateľov
0
%
dopozeranosť