
V polovici februára sa v NMH podaril zrealizovať veľmi pekný projekt pre klienta Hartmann, konkrétne pre ich produktový rad MoliCare. Hlavným partnerom tejto spolupráce bol týždenník Nový čas pre ženy, ktorý už ako býva zvykom, pravidelne rozširuje svoje vydania o špeciálne prílohy. Vyvýšené prílohy sú pre čitateľov veľmi zaujímavé komplexným spracovaním vybranej témy, kde nájdu všetky potrebné informácie týkajúce sa problematiky, a práve preto sa tešia veľkej obľube. Februárová príloha sa venovala téme ženského intímneho zdravia – téme veľmi blízkej práve klientovi Hartmann, ktorý sa stal jej exkluzívnym partnerom. Cieľom klienta bolo okrem zvýšenia povedomia o svojich produktoch aj edukovať čitateľov o zdravotných problémoch, o ktorých sa ťažko hovorí a odtabuizovať témy inkontinencie a intímneho zdravia.
Klient získal rozsiahlu vizibilitu v celej prílohe – v podobe výberu tém, ktoré súvisia s jeho produktami, prostredníctvom produktových skladačiek a odporúčaní na sortiment MoliCare, product placementom na fotkách, v odporúčaniach a tipoch a dokonca na samotnej titulnej strane prílohy. Kvalitný obsah a odborne spracovaná téma ženského zdravia predstavovala vysokú pridanú informačnú hodnotu pre čitateľa, takže tento projekt bol prospešný nielen pre fanúšikov týždenníka Nový čas pre ženy, ale pre všetkých potenciálnych zákazníkov značky Hartmann. Dôkazom úspešnej spolupráce je najväčší predaj týždenníka v prvom štvrťroku – vyše 36 000 kusov.



