Klient GAS Familia organizuje už piaty rok celoslovenskú anketu 77 dôvodov prečo mám rád Slovensko, ktorá mapuje názor Slovákov na aktuálne udalosti, dianie, osobnosti a podobne. Anketa sa po minulé roky realizovala v týždenníku Plus 7 dní, v roku 2021 sa presunulo jej plnenie pod brand týždenníka Trend. Slováci tentokrát hlasovali o 7 najvýznamnejších mužov slovenskej histórie. Odpovede budú tvoriť nový vizuál limitovanej edície Goral Vodka Master.
Počas kampane sme dosiahli pekný zásah na online aj printovej platforme. Cez videá sme dosiahli viac ako 300 000 prehratí, online anketu v našom portfóliu videlo viac ako 20 000 užívateľov a printom sme zasiahli 24 000 čitateľov.
Názov projektu:
GAS Familia – 77 dôvodov
Klient / Produkt:
Goral vodka
Naša úloha:
Realizácia každoročnej ankety 77 dôvodov, v rámci ktorej Slováci hlasujú za to najlepšie v jednotlivých kategóriách. Celý projekt je podfarbený Slovenskom a tým, čo je pre krajinu typické.
Platforma:
Online content + video + print