
Komunikačná stratégia
Kampaň Cola od Birellu v tituloch NMH bola navrhnutá tak, aby komunikácia prebiehala kontinuálne, počas celého leta (jún až august) a dosiahla tak čo najväčší zásah. Jednotlivé tituly boli zvolené s cieľom maximalizovať diverzitu osloveného publika – denník (najširší zásah), PLUS 7 DNÍ (vo veľkej miere oslovení muži) a EMMA (fokus na ženské publikum). Ku každému z titulov prebehla ako bonus pre klienta podporná kampaň v podobe bannerov, v rámci ktorej prebehlo spolu vyše 10 500 000 impresií a tiež komunikácia na sociálnych sieťach.


Formát v Plus JEDEN DEŇ – titulná strana na mieru
- Titulka navrhnutá a zalomená na mieru pre promo potreby klienta
- Natívny dizajn – na nerozoznanie od štandardnej titulky, titulková hlavná téma bola vybraná tak, aby umožňovala natívny product placement
- Hlavná téma bola rozvinutá na celú stranu vo vnútri denníka
- Kampaň mala podporu na FB a IG, článok bol publikovaný aj na pluska.sk
- Kampaň v denníku sme podporili aj mesačnou súťažou o pitný režim
Formát v PLUS 7 DNÍ – samostatná príloha Tipy na leto
- Samostatná príloha v prvom júlovom vydaní najčítanejšieho týždenníka PLUS 7 DNÍ
- Celá príloha bola na mieru vyrobená pre klienta – Birell dáva tipy na letné výlety a podujatia
- 16-stranový sprievodca letom v duchu „S Colou od Birellu uhasíme vašu zvedavosť po zážitkoch“
- Celú prílohu vyrobila redakcia a mala formu kalendára, v ktorom bol na každý týždeň tip na kultúrnu, športovú, umeleckú udalosť
- Celá príloha bola graficky navrhnutá v súlade s dizajnom produktu – farebné ladenie strán, grafické prvky priamo z plechovky produktu, grafické prvky z kampane klienta (kohút)
- Príloha mala rozsiahlu marketingovú podporu v našom mediálnom priestore



EMMA – vydanie na mieru pre klienta
- Výber tohto formátu bol založený na myšlienke „posilniť zvedavosť“ – zvedavosť bol nosný odkaz kampane klienta, a preto sme obsah celého vydania EMMY ladili práve do tejto témy
- Cieľom bolo posilniť záujem o nové, doposiaľ nevyskúšané veci
- Komunikácia v EMME pozostávala z titulnej fotky s product placementom, z článkov s témou zvedavosť, z product placementu naprieč celým vydaním, z grafického ladenia strán do farieb klienta
- Product placement na titulnej strane bol súčasťou samotnej titulnej fotografie
- Product placement obsahovala aj módna foto story
- Naprieč celým vydaním boli zobrazené grafické prvky s odkazom na „zvedavosť“ a klienta
Efekt kampane
Klient mal záujem o kampaň, ktorá by spropagovala uvedenie nového produktu na trh, preto sme zvolili najmä brand awareness formáty, ktoré produkt predstavia čo najširšej cieľovej skupine. Takmer trojmesačná intenzívna a rozmanitá kampaň bola skvelým doplnkom televíznej kampane klienta a výraznou mierou prispela k uvedeniu produktu na trh.
Kampaňou sme pokryli viacero relevantných titulov so širokým zásahom cieľovej skupiny:
- denník Plus JEDEN DEŇ
- tyždenník Plus 7 DNÍ
- magazín EMMA
- pluska.sk
- plus7dni.sk
- emma.sk
- zena.sk
- casprezeny.sk
- dobrejedlo.sk
- izdravie.sk